niedziela, 2 stycznia 2011

   Kilkanaście godzin temu każdy z nas stał się starszy, czy taki się czuje? No cóż, fakt że w tym roku przypadają moje 20 urodziny trochę mnie przygnębia. Parę lat wcześniej miałem inne plany, inne pragnienia i widziałem się w zupełnie innych rolach. Życie jednak pokazało i zapewne jeszcze nie raz pokaże, że plany, a realizacja to dwie różne sprawy
   Jasne że nie będę się ciął z tego powodu, bo przecież nie o to w tym chodzi jednak pozostał ten niesmak. Ta gorycz, że nie udało mi się zapanować nad wszystkim. W tym miejscu zazwyczaj zacząłbym szukać winnych, ale nie tym razem. Mam świadomość tego że nikt mi w tym nie "pomógł". Do wszystkiego doszło bo nie miało wyjścia tylko i wyłącznie moja wina. Taak, świadomość popełniania błędów opanowałem już do perfekcji, teraz pora coś zmienić w ich kwestii. 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz