niedziela, 16 września 2012

done all wrong

ponieważ mamy połowę września pora na jakieś podsumowanie
ponieważ mamy mieszkanie pora na jakieś wydatki
ponieważ mam nową pracę pora na nową mękę
ponieważ mam nowe miasto pora na nowe hejtowanie
ponieważ mam dwa koty pora na kupowanie karmy w nowym miejscu
ponieważ mam Magdę pora na gotowanie
ponieważ nie mam łóżka muszę zadowolić się na razie podłogą ze starym materacem
ponieważ nie mam piekarnika muszę obejść się bez ciasta
ponieważ nie mam parapetu muszę znaleźć inne miejsce na kwiaty
ponieważ nie mam szafy muszę ją zbudować
ponieważ nie mam samochodu muszę nauczyć się chodzić
ponieważ nie mam ochoty nie piszę nic konkretnego
ponieważ nie mam większego problemu w tej chwili cieszę się
ponieważ... a z resztą!
Wreszcie coś się zmienia.
Może wreszcie się uda żyć inaczej (lepiej).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz